Jebkurš interneta veikals nevarēs veiksmīgi pārdot, ja tām nebūs pareizi organizēti piegādes pakalpojumi pircējiem. Šobrīd tirgū ir milzīgs kurjeru pakalpojumu klāsts, kas piedāvā kurjerpakalpojumu kā ārpakalpojumu, ja uzņēmumam nav iespējas pašam tikt galā ar piegādēm. Taču, izvēloties kurjeru pakalpojumu sniedzēju, ir svarīgi saprast, kā notiek piegādes organizācija. Nolēmām pastastīt par mūsu, par piegādes dienesta darba «iekšējo virtuvi».
Lielāko daļu pasūtījumu nododāmu piegādei interneta veikals aizpilda neatkarīgi un marķē atbilstoši noteiktiem, pasūtījuma noteikumiem. Princīpā viens pasūtījums, neatkarīgi no tā, cik vienību tas sastāv, tiek iepakots vienā, pilnā kastē, uz kuras tiek uzlīmēta marķējuma uzlīme ar šādu informāciju:
Medz gadīties, ka i-veikali kļūdās ievadot datus vai nosūta nepareizi sagatavotus pasūtījumus (piemēram, dažādi pasūtījumi ar vienādiem marķējumiem, nenorādot piegādes adresi, vai kļūdās ievādot telefona numuru). Šādā gadījumā mūsu darbinieki, operatīvi sazinās ar interneta veikala operātoriem, lai precizētu informāciju un veiktu nepieciešamās darbības problēmas risināšanai.
Veicot piegādes pieprasījumudi, klients var pievienot sūtījuma saņemšanas nosacījumus. Atkarībā no interneta veikala apjoma un pasūtījumu skaita ir divi veidi, kā preces nodot piegādes uzņēmumām. I-veikals var pasūtīt paņemt piegādes pasūtījumus no savas noliktavas vai biroja, vai arī patstāvīgi nogādāt pasūtījumus kurjeru pakalpojuma sniedzēja noliktavā. Visbiežāk mūsu klienti pasūta sūtījumu piegādi no savas noliktavas un nosūta pasūtījumus vakarā no 16:00 līdz 0:00 pēc savas darba dienas beigām. Mazie interneta veikali var pārsūtīt sūtījumus ik pēc 2-3 dienām, kad pasūtījumi uzkrājas, jo katru dienu var būt neizdevīgi vest vairākas sūtījumus līdz piegādes dienestam (vai maksāt par izņemšanu).
Pēc pieņemšanas mūsu noliktavā, noliktavās darbinieki noskenē saņemto pasūtījumu svītrkodus. Pēc tam sūtījumi tiek nosvērtas, izmantojot svarus sūtījuma svaru mērīšanai. Ja nepieciešams, veicam sūtījumu pārsaiņošanu un pavaddokumentācijas sagatavošanu. Kurjeru pakalpojumu uzņēmums brīdīna klientus par nekvalitātīvi iesaiņotu sūījumu, kas var apdraudēt sūtījuma drošībai.
Pieņemšanas procesā pasūtījumi tiek šķiroti pa piegādes pilsētām: katram rajonām mums ir atvēlēta vieta pagaidu uzglabāšanai. Pasūtījumi Rīgā un pierīgā nonāk atsevišķā pasūtījumu zonā, kur tiek glabāti, līdz mūsu kurjeri atbrauks pakaļ un veiks Jums piegādi. Loģistikas nodaļas darbinieki vakarā no 21:30 līdz 00:00 sāk veidot maršrutus kurjeriem nākamajai darba dienai. Rīga un Rīgas rajons ir sadalīti pa rajoniem, no kurām, katram rajonam ir noteikts kurjers. Pēc maršrutēšanas pabeigšanas sūtījumi gatavi un gaida kurjerus.